Počkejte prosím chvíli...
stdClass Object
(
    [nazev] => Fakulta chemicko-inženýrská VŠCHT v Praze
    [adresa_url] => 
    [api_hash] => 
    [seo_desc] => 
    [jazyk] => 
    [jednojazycny] => 
    [barva] => modra
    [indexace] => 1
    [obrazek] => 
    [ga_force] => 
    [cookie_force] => 
    [secureredirect] => 
    [google_verification] => UOa3DCAUaJJ2C3MuUhI9eR1T9ZNzenZfHPQN4wupOE8
    [ga_account] => 
    [ga_domain] => 
    [ga4_account] => G-VKDBFLKL51
    [gtm_id] => 
    [gt_code] => 
    [kontrola_pred] => 
    [omezeni] => 0
    [pozadi1] => pozadi_blue_1.jpg
    [pozadi2] => pozadi_blue_3.jpg
    [pozadi3] => pozadi_blue_1.jpg
    [pozadi4] => pozadi_blue_3.jpg
    [pozadi5] => pozadi_1.jpg
    [robots] => User-agent: *
Disallow: /studijni-system/

    [htmlheaders] => 
    [newurl_domain] => 'fchi.vscht.cz'
    [newurl_jazyk] => 'cs'
    [newurl_akce] => '[cs]'
    [newurl_iduzel] => 
    [newurl_path] => 8547/4156/1393
    [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS
    [iduzel] => 1393
    [platne_od] => 31.10.2023 10:50:00
    [zmeneno_cas] => 31.10.2023 10:50:31.972237
    [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž
    [canonical_url] => 
    [idvazba] => 4631
    [cms_time] => 1714077731
    [skupina_www] => Array
        (
        )

    [slovnik] => stdClass Object
        (
            [logo] => 
            [aktualizovano] => Aktualizováno
            [autor] => Autor
            [top_search_placeholder] => hledat...
            [social_fb_odkaz] => https://www.facebook.com/fchi.vscht.cz
            [social_fb_title] => Facebook FCHI
            [social_tw_odkaz] => 
            [social_tw_title] => 
            [social_yt_odkaz] => https://www.youtube.com/@fchivscht
            [social_yt_title] => 
            [paticka_budova_a_nadpis] =>  BUDOVA A
            [paticka_budova_a_popis] => Rektor, Oddělení komunikace, Centrum informačních služeb
            [paticka_budova_b_nadpis] =>  BUDOVA B
            [paticka_budova_b_popis] => Děkanáty fakult: FCHT, FTOP, FPBT, FCHI, 
Pedagogické oddělení, Výpočetní centrum, Zahraniční oddělení, Kvestor
            [paticka_budova_c_nadpis] =>  BUDOVA C
            [paticka_budova_c_popis] => Dětský koutek Zkumavka, Praktický lékař
            [paticka_budova_1_nadpis] =>  NÁRODNÍ TECHNICKÁ KNIHOVNA
            [paticka_budova_1_popis] =>  
            [paticka_budova_2_nadpis] =>  STUDENTSKÁ KAVÁRNA CARBON
            [paticka_budova_2_popis] =>  
            [paticka_adresa] => VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Za informace odpovídá: Fakulta chemicko-inženýrská
Technický správce: Výpočetní centrum

Copyright VŠCHT Praha
[paticka_odkaz_mail] => http://fchi.vscht.cz/pracoviste/dekanat [drobecky] => Nacházíte se: VŠCHT PrahaFCHI [more_info] => více informací [zobrazit_kalendar] => zobrazit kalendář [logo_href] => https://fchi.vscht.cz/ [google_search] => 001523547858480163194:u-cbn29rzve [dokumenty_kod] => Kód [dokumenty_nazev] => Název dokumentu [dokumenty_platne_od] => Platné od [dokumenty_platne_do] => Platné do [charakteristika] => Charakteristika [vice] => → více [uplatneni] => Uplatnění [studijni_plan] => Studijní plán [mene] => → méně [vyucuje_se_na_ustavech] => Bližší informace na adresách: [navaznosti] => Navazující studium v oborech [studijni_plan_povinne_predmety] => Povinné předměty [studijni_plan_volitelne_predmety] => Povinně volitelné předměty [fakulta_FCHI] => Fakulta chemicko-inženýrská [studijni_program] => Studijní program: [obory] => Obory: [stahnout] => Stáhnout [archiv_novinek] => Archiv novinek [submenu_novinky_rok_title] => Zobrazit novinky pro daný rok. [api_obor_druh_B] => Bakalářský studijní obor [api_obor_druh_N] => Navazující magisterský studijní obor [api_obor_druh_D] => Doktorský studijní obor [paticka_mapa_alt] => [studijni_obor] => Studijní obor [studijni_forma] => Forma [studijni_dobastudia] => Doba studia [studijni_kapacita] => Kapacita [zobrazit_vice_kalendar] => více zde → [den_kratky_2] => út [den_kratky_6] => so [den_kratky_0] => ne [den_kratky_4] => čt [den_kratky_3] => st [den_kratky_1] => po [den_kratky_5] => pá [novinky_kategorie_1] => Akce VŠCHT Praha [novinky_kategorie_2] => Důležité termíny [novinky_kategorie_3] => Studentské akce [novinky_kategorie_4] => Zábava [novinky_kategorie_5] => Věda [novinky_archiv_url] => /novinky [novinky_servis_archiv_rok] => Archiv z roku [novinky_servis_nadpis] => Nastavení novinek [novinky_dalsi] => zobrazit další novinky [novinky_archiv] => Archiv aktualit [intranet_odkaz] => https://intranet.vscht.cz/ [intranet_text] => Intranet [logo_mobile_href] => / [logo_mobile] => [mobile_over_nadpis_menu] => Menu [mobile_over_nadpis_search] => Hledání [mobile_over_nadpis_jazyky] => Jazyky [mobile_over_nadpis_login] => Přihlášení [menu_home] => Domovská stránka [zobraz_desktop_verzi] => zobrazit plnou verzi [zobraz_mobilni_verzi] => zobrazit mobilní verzi [fakulta_FCHI_odkaz] => https://fchi.vscht.cz/ [fakulta_FPBT_odkaz] => https://fpbt.vscht.cz/ [fakulta_FPBT] => Fakulta potravinářské a biochemické technologie [fakulta_FCHT_odkaz] => https://fcht.vscht.cz/ [fakulta_FCHT] => Fakulta chemické technologie [paticka_mapa_odkaz] => http://fchi.vscht.cz/kontakt [nepodporovany_prohlizec] => Ve Vašem prohlížeči se nemusí vše zobrazit správně. Pro lepší zážitek použijte jiný. [preloader] => Počkejte prosím chvíli... [novinka_publikovano] => Publikovano: [novinka_datum_konani] => Datum konani: [social_in_odkaz] => [social_li_odkaz] => [hledani_nadpis] => hledání [hledani_nenalezeno] => Nenalezeno... [hledani_vyhledat_google] => vyhledat pomocí Google ) [poduzel] => stdClass Object ( [1886] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [1890] => stdClass Object ( [nazev] => Fakulta chemicko-inženýrská [seo_title] => Fakulta chemicko-inženýrská [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => atom [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] => [urlnadstranka] => [iduzel] => 1890 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_novinky [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [4258] => stdClass Object ( [nazev] => O fakultě [seo_title] => O fakultě [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [perex] =>

Fakulta chemicko-inženýrská (FCHI) je nejmladší fakultou VŠCHT. Vznikla v roce 1960, a to na základě potřeb chemického průmyslu rozvíjet vedle chemických oborů i další obory, procesní a ekonomické. Ústavy fakulty zajišťují výchovu inženýrů v bakalářském a magisterském studiu a dále ve studijních programech doktorského studia. Specifické postavení fakulty v oblasti výuky spočívá v tom, že všechny její ústavy se kromě zabezpečení oborového studia účastní výuky předmětů společného základu všech fakult VŠCHT Praha.

[ikona] => [obrazek] => exterier24.jpg [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Výuka na FCHI je kombinací přírodovědného a technického vzdělávání, které odpovídá moderním požadavkům na výchovu inženýrů. Během studia získají studenti široký teoretický základ v chemických a inženýrských předmětech a ve studiu specializace si osvojí teoretické i praktické základy daného oboru. Důraz je kladen zejména na samostatnou práci v laboratořích a při řešení projektů, na vypěstování inženýrského myšlení a na systémový přístup při řešení problémů. V průběhu studia se posluchači naučí efektivně pracovat s počítači a využívat běžný i specializovaný inženýrský software.

Studenti na FCHI studují podle pravidel kreditního systému, který jim umožňuje, zejména ve vyšších ročnících, volit si velkou část studovaných předmětů a dotvářet tak svůj odborný profil. Úvodní část studia - bakalářské studijní programy dává především hluboký všeobecný přehled universálně použitelný ve všech dalších oborech studia. Následné navazující magisterské programy pak nabízejí širokou škálu oborů podle zájmu jednotlivých studentů. Pro značnou část studentů je pak studium završeno doktorskými studijními programy umožňujícími získat dobrý start do další badatelské činnosti.

Absolventi fakulty nacházejí uplatnění v nejrůznějších odvětvích chemického, petrochemického i potravinářského průmyslu; významné možnosti uplatnění nabízí i průmysl farmaceutický a oblast ochrany životního prostředí. Absolventi se uplatní jak ve výrobní nebo podnikatelské sféře, tak i ve vědecko-výzkumných pracovištích či projekčních společnostech. Absolventy nacházíme v různých řídících a technických funkcích v podnikovém managementu, při činnosti v aplikovaném výzkumu, vývoji, projekci, výrobě i v poradenství a v obchodní činnosti. Někteří z absolventů fakulty se věnují pedagogice na vysokých a středních školách, působí ve státní správě, zastávají profese spojené s výpočetní technikou apod.

Nedílnou součástí práce všech ústavů fakulty je vědecká práce, jejíž tematika ovlivňuje i zaměření diplomových prací studentů jednotlivých studijních oborů. Fakulta je významným badatelským pracovištěm a pracovníci fakulty se podílejí na řešení celé řady grantových projektů a výzkumných úkolů, které často nacházejí realizaci v průmyslové a výzkumné praxi. Mnohá pracoviště fakulty jsou vybavena unikátní přístrojovou technikou, která je využívána pro základní i aplikovaný výzkum a se kterou se seznamují i studenti v průběhu oborového studia.

[urlnadstranka] => [iduzel] => 4258 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /fakulta [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [8511] => stdClass Object ( [nazev] => Studium na FCHI [seo_title] => Studium na FCHI [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [obsah] =>

Výuka na FCHI je kombinací přírodovědného a technického vzdělávání, které odpovídá moderním požadavkům na výchovu inženýrů. Během studia získají studenti široký teoretický základ v chemických a inženýrských předmětech a ve studiu specializace si osvojí teoretické i praktické základy daného oboru. Důraz je kladen zejména na samostatnou práci v laboratořích a při řešení projektů, na vypěstování inženýrského myšlení a na systémový přístup při řešení problémů. V průběhu studia se posluchači naučí efektivně pracovat s počítači a využívat běžný i specializovaný inženýrský software. Studenti na FCHI studují podle pravidel kreditního systému, který jim umožňuje, zejména ve vyšších ročnících, volit si velkou část studovaných předmětů a dotvářet tak svůj odborný profil. Studijní obor si posluchači volí v průběhu 3. ročníku. Charakteristickým znakem pro všechny studijní obory FCHI je jejich univerzálnost bez pevné vazby na konkrétní výrobní obor či technologii.

Absolventi fakulty nacházejí uplatnění v nejrůznějších odvětvích chemického, petrochemického i potravinářského průmyslu; významné možnosti uplatnění nabízí i průmysl farmaceutický a oblast ochrany životního prostředí. Absolventi se uplatní jak ve výrobní nebo podnikatelské sféře, tak i ve vědecko-výzkumných pracovištích či projekčních společnostech. Absolventy nacházíme v různých řídících a technických funkcích v podnikovém managementu, při činnosti v aplikovaném výzkumu, vývoji, projekci, výrobě i v poradenství a v obchodní činnosti. Někteří z absolventů fakulty se věnují pedagogice na vysokých a středních školách, působí ve státní správě, zastávají profese spojené s výpočetní technikou apod.

Nedílnou součástí práce všech ústavů fakulty je vědecká práce, jejíž tematika ovlivňuje i zaměření diplomových prací studentů jednotlivých studijních oborů. Fakulta je významným badatelským pracovištěm a pracovníci fakulty se podílejí na řešení celé řady grantových projektů a výzkumných úkolů, které často nacházejí realizaci v průmyslové a výzkumné praxi. Mnohá pracoviště fakulty jsou vybavena unikátní přístrojovou technikou, která je využívána pro základní i aplikovaný výzkum a se kterou se seznamují i studenti v průběhu oborového studia.

 

Možnosti studia na FCHI

Od akademického roku 2004/2005 přešla Fakulta chemicko-inženýrská (a celá VŠCHT v Praze) na systém tzv. strukturovaného studia, ve kterém vzdělávací činnost bude realizována ve třech stupních:


Nabízíme také krátkodobé kursy programu celoživotního vzdělávání (Univerzita třetího věku).

Fakulta chemicko-inženýrská VŠCHT v Praze nabízí moderní a flexibilní systém vzdělávání, plně kompatibilní s evropskými vzdělávacími standardy. Jeho podstatou jsou tři navazující stupně vysokoškolského vzdělávání:

Tříleté bakalářské studium
titul bakalář před jménem - Bc.
Dvouleté magisterské studium
titul inženýr před jménem - Ing.

Čtyřleté doktorské studium
titul doktor za jménem - Ph.D.

Společným charakteristickým rysem všech studijních programů uskutečňovaných na FCHI je jejich obecné, široké a univerzální zaměření bez úzkých omezujících vazeb ne konkrétní výrobní oblast. Absolventi jsou proto profesně přizpůsobiví nejrůznějším požadavkům, mají velmi široké možnosti uplatnění a zajímavá a dobře honorovaná zaměstnání doma i v zahraničí.

Studium na FCHI vás naučí:

  • kvalifikovaně a s inženýrským přístupem řešit praktické problémy, 
  • znát fyzikálně-chemickou podstatu moderních výrobních procesů, 
  • rozumět ekonomice a managementu,  
  • ovládat moderní kontrolní, měřicí a analytickou techniku,
  • řídit kvalitu produkce,
  • umět technologické procesy exaktně popsat a modelovat.

 

Co lze na FCHI studovat?

Charakteristické pro studijní programy a obory FCHI je jejich univerzální zaměření, bez úzké vazby na konkrétní výrobní obor či technologii. To otevírá absolventům široké možnosti při výběru jejich zaměstnání. Na FCHI si můžete vybrat své studijní zaměření z těchto disciplin:

  • procesní inženýrství
  • ekonomika a management
  • molekulární inženýrství
  • informatika
  • jakostní inženýrství
  • řízení procesů
  • bioinženýrství
  • matematické modelování procesů
  • analytická chemie
  • měřicí a řídicí technika
  • fyzikální chemie
  • mikro- a nanotechnologie

 

Sociální zabezpečení studentů

Koleje - mimopražští studenti jsou ubytováni na kolejích VŠCHT v Praze. Správa účelových zařízení VŠCHT má pro ubytování studentů k dispozici 1500 lůžek v areálu vysokoškolských kolejí v Praze 4 - Kunraticích - v objektech Sázava a Volha. 

Stravování - studenti mohou využívat především menzy v blízkosti VŠCHT v Praze 6-Dejvicích (Studentský dům nebo Masarykova kolej) či menzy Volha na kolejích. Rovněž se mohou stravovat v ostatních studentských menzách v Praze.

Stipendia - studenti s dobrými studijními výsledky mohou získat od 2. ročníku prospěchové stipendium. Jako pomoc při řešení tíživé sociální situace mohu též studenti požádat o sociální stipendium.

 

Další informace

Děkanát FCHI
Technická 3
Praha 6 - Dejvice
166 28 
e 220 443 891
b Hana2.Svobodova@vscht.cz

[iduzel] => 8511 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz/studium [skupina_www] => Array ( ) [url] => /studium [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [9017] => stdClass Object ( [nazev] => Ústavy a pracoviště [seo_title] => Ústavy a pracoviště [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 9017 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /pracoviste [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [8576] => stdClass Object ( [nazev] => Věda a výzkum [seo_title] => Věda a výzkum [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [perex] => [ikona] => mikroskop [obrazek] => [obsah] =>

Vědecko-výzkumná činnost na Fakultě chemicko-inženýrské probíhá v sedmi ústavech, které mají vlastní pedagogické a výzkumné programy v oblasti základního i aplikovaného výzkumu. Výzkum je soustředěn do řady laboratoří a pracovišť fakulty. Pracovníci fakulty jsou zapojeni do řady grantových projektů vyhlašovaných VŠCHT Praha a českými a evropskými agenturami. Habilitace a profesorská řízení jsou akreditována pro pět oborů. Studenti jsou zapojeni do vědecko-výzkumné práce ve všech fázích studia formou účasti ve Studentské vědecké konferenci, projektech Interní grantové agentury a pod vedením svých školitelů v dalších grantových projektech.

[iduzel] => 8576 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz/veda-a-vyzkum [skupina_www] => Array ( ) [url] => /veda-a-vyzkum [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [22044] => stdClass Object ( [nazev] => Kontakty [seo_title] => Kontakty [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [perex] => [ikona] => telefon [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Děkan

Prof. Ing. Michal Přibyl, Ph.D.
e   220 444 445
b   Michal.Pribyl@vscht.cz

Tajemnice, doktorské studium

Ing. Kamila Klaudisová, Ph.D.
e   220 443 281
b   Kamila.Klaudisova@vscht.cz

Referentka pro bakalářské studium

Hana Svobodová
e   220 443 891
b   Hana2.Svobodova@vscht.cz

Referentka pro magisterské studium

Jana Nývltová
e   220 443 892
b   Jana.Nyvltova@vscht.cz

Referentka pro zahraniční studenty a doktorské studium

Mgr. Anna Vaněčková
e   220 443 895
b   Anna.Vaneckova@vscht.cz

Webmaster

Doc. Ing. Jitka Čejková, Ph.D. 
e   220 444 460
b   Jitka.Cejkova@vscht.cz

[urlnadstranka] => [iduzel] => 22044 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /kontakt [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1485] => stdClass Object ( [nazev] => Stránka nenalezena [seo_title] => Stránka nenalezena (chyba 404) [seo_desc] => Chyba 404 [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Chyba 404

Požadovaná stránka se na webu (již) nenachází. Kontaktuje prosím webmastera a upozorněte jej na chybu.

Pokud jste změnili jazyk stránek, je možné, že požadovaná stránka v překladu neexistuje. Pro pokračování prosím klikněte na home.  

Děkujeme!

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1485 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error404] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [10947] => stdClass Object ( [nazev] => Přístup odepřen (chyba 403) [seo_title] => Přístup odepřen [seo_desc] => Chyba 403 [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => zamek [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Nemáte přístup k obsahu stránky.

Zkontrolujte, zda jste v síti VŠCHT Praha, nebo se přihlaste (v pravém horním rohu stránek).

[urlnadstranka] => [iduzel] => 10947 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error403] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 1886 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [1885] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [1888] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 1888 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [1889] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 1889 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [1887] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 1887 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [iduzel] => 1885 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [519] => stdClass Object ( [nadpis] => [data] => [poduzel] => stdClass Object ( [61411] => stdClass Object ( [nadpis] => [apiurl] => https://studuj-api.cis.vscht.cz/cms/?weburl=/sis [urlwildcard] => cis-path [iduzel] => 61411 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /sis [sablona] => stdClass Object ( [class] => api_html [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 519 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => web [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

DATA


stdClass Object
(
    [nazev] => Volby 2018 - AS FCHI
    [seo_title] => Volby 2018
    [seo_desc] => 
    [autor] => 
    [autor_email] => 
    [perex] => 
    [ikona] => 
    [obrazek] => 
    [ogobrazek] => 
    [pozadi] => 
    [obsah] => 

Studentská část senátu FCHI

V roce 2018 proběhnly volby do studentské části senátu FCHI v obou okrskách:

Doktorští studenti – 2 volené mandáty 

  • volební účast 48,2 %
  • senátorem zvolen Ing. Marek Šoltys
  • senátorem zvolen Ing. Petr Kovář
  • náhradníky zvoleny v pořadí:
    1. Ing. Nikola Ladislavová
    2. Ing. Dita Spálovská

Magisterští a bakalářští studenti – 1 volený mandát

  •  volební účast 42,3 %
  • senátorem zvolen Bc. Lukáš Mrazík
  • náhradnicí zvolena:
    Bc. Barbora Mužíková

 

Dokumentace voleb


Zároveň v roce 2018 proběhly na FCHI volby do studentské části univerzitního senátu VŠCHT Praha.

[submenuno] => [urlnadstranka] => [newurl_domain] => 'fchi.vscht.cz' [newurl_jazyk] => 'cs' [newurl_akce] => '/fakulta/vedeni/senat/volby-do-as-fchi/volby-2018' [newurl_iduzel] => 44592 [newurl_path] => 8547/4156/1393/1886/4258/4283/8854/42104/44592 [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS [iduzel] => 44592 [platne_od] => 11.12.2018 10:17:00 [zmeneno_cas] => 11.12.2018 10:17:03.444042 [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž [canonical_url] => [idvazba] => 49087 [cms_time] => 1714078300 [skupina_www] => Array ( ) [slovnik] => Array ( ) [poduzel] => stdClass Object ( [45322] => stdClass Object ( [nazev] => Volby studentů na FCHI [seo_title] => Volby studentů na FCHI [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

V roce 2018 se volí pouze ve studentských částech akademických senátů.

Termín a způsob voleb

Hlasování proběhne od pondělí 3. 12. do čtvrtka 6. 12 elektronicky na volby.vscht.cz.


Volí se 1 mandát v univerzitním senátu a 3 mandáty ve fakulntím senátu (1 za pregraduální studenty a 2 za doktorandy)

jsem bakalářský nebo magisterský student FCHI

jsem doktorand FCHI

 


Univerzitní senát

Volí všichni studenti FCHT, obsazuje se 1 mandát, je 5 kandidátů

Kandidáti

 

Petr Kovář

 

Kovar_Petr (šířka 215px)1. ročník doktorského studijního programu Chemické a procesní inženýrství

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Myslím si, že by měl mít Ústav deskových a karetních her svého zástupce v akademických senátech, a jakožto nedílná složka školy se podílet na rozhodování o jejich organizačních záležitostech.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Největší silou naší školy je rodinná atmosféra, která panuje napříč celou školou, k čemuž nepochybně velkou mírou přispívá i kavárna Carbon. Slabiny se sem kvůli omezení množství textu nevejd

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Jsem samozvaným vedoucím Ústavu deskových a karetních her. Otázka je jestli se to považuje za studentskou samosprávu...

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Chtěl bych se zasadit o akreditaci předmětu "Hraní deskových a karetních her" (N879001), jakožto volitelnou náhradu za hodiny tělesné výchovy. Je toho samozřejmě více, ale systém mi opět nedovolí to sem napsat.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Není to ani tak o vlastnostech, ale spíše známostech, které mám ale vlastně díky svým vlastnostem.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

Posunutí branky u vrátnice na budově B -> vyřazení Carbonu z prostor školy -> konec vyhazování před zavíračkou.

 

Why should the international students give you their vote?

 

Because I am just preparing english rules for most of the board games our department owns so they can play with us.

 

Ondřej Kareš

 

Kares_Ondrej (šířka 215px)2. ročník doktorského studijního programu Chemické a procesní inženýrství

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Chci efektivně pomáhat a hájit nejlepší zájmy studentů na VŠCHT Praha.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Jsme malá vysoká škola, proto se tu lidi znají napříč fakultami a funguje komunikace a spolupráce na dobré slovo. Na druhou stranu se stává, že kvůli nedostatečným prostorám bývají přeplněné učebny.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Založili jsme s kamarády spolek Ústav deskových a karetních her (ÚDKH), kde pravidelně řešíme věci s orgány školy.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Chci usnadnit pořádání studentských akcí, založit nové chillout zóny nebo zajistit kvalitnější výukové materiály pro studenty v češtině i angličtině.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Když něčemu věřím, tak jsem neoblomný a jdu si za svým!

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

Samozřejmě bych zařídil prodloužení otvírací doby v Carbonu.

 

Why should the international students give you their vote?

 

I studied abroad myself in the USA and I can honestly say that I relied greatly on the help of student leaders to solve some of the problems I had. Therefore, I can relate to the international students at our school and I am willing to help them.

 

Patrik Fagan

 

Fagan_Patrik (šířka 215px)2. ročník doktorského studijního programu Chemie

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Často slýchávám různé stížnosti ze strany studentů končící pouze u slov. To bych chtěl změnit a prosazovat názory nás studentů. Studenti mívají dobré nápady a byla by škoda tyto nápady neprosazovat.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Silná stránka je, že se jedná o školu s vynikající pověstí, díky které nemají absolventi problém s následným uplatněním. Mezi slabiny podle mě patří velmi málo laboratorních úloh v některých oborech.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Byl jsem již senátorem v malém akademickém senátu FCHI, takže už vím, do čeho jdu. Dále jsem členem K3S skupiny působící na škole.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

V případě nápadů zrealizuji jejich prodiskutování. Dále prosadím zlepšení podmínek a zvýšení doktorských stipendií a chci pomoci kolejní radě řešit problémy týkající se kolejí (zdražování, internet). Z osobní zkušenosti vím, že podpora senátu se hodí.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Rozhodně si jdu za tím, čeho chci dosáhnout. Dle mého názoru zde platí přísloví „líná huba, holý neštěstí“.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

Chtěl bych zařídit další volnočasové prostory a další sportovní aktivity ve škole pro studenty.

 

Why should the international students give you their vote?

 

I believe that international students have very important information and experiences from their school. These experiences will be used for improvement.

 

Stanislav Valtera

 

Valtera_Stanislav (šířka 215px)2. ročník magisterského studijního programu Procesní inženýrství a informatika

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Kačka říkala, že je to super, tak jsem to chtěl zkusit. Navíc mě vždycky zajímalo, jak to vše vlastně funguje a jestli se opravdu něco dá změnit nebo je to jen tak na okrasu.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Studenti mají spoustu možností jak snadno vycestovat do zahraničí, ale bohužel jen zlomek z nich toho využívá a zbytek dřepí doma.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Nakoukl jsem už pod pokličku pár studentským organizacím, takže už nějaké představy a zkušenosti mám.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Mám spoustu šílených nápadů a myslím, že občas jsou i dobré a užitečné.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Schopnost naslouchat druhým a předávat jejich názory a požadavky dále.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

Jendu mikrovlnku bych nahradil pořádným kávovarem, protože pořádné kafe to je základ! Spící student se nic nenaučí.

 

Why should the international students give you their vote?

 

I am one of you! I have spent almost 6 month abroad (South Korea, Iran), so I can understand your feelings when you are alone in a country where people just drinking beer as water.

 

Jakub Med

 

Med_Jakub (šířka 215px)3. ročník doktorského studijního programu Fyzikální chemie

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Mám rád naší školu, chci, aby se vyvíjela a zlepšovala.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Hlavní výhodou je osobní přístup ke studentům, šance zapojit se při studiu do výzkumu a spolupráce s průmyslem, ale i společenský a sportovní život. Slabinou je výuka v angličtině a občasná zkostnatělost.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Mám za sebou rok ve velkém senátu. Předtím jsem tři roky působil v ESNku.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Snažím se rozvíjet společenské aktivity v kampusu a reprezentovat školu. Tutořím pro zahraniční studenty. Tohle se s případným členstvím v senátu nemění.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Zkušenosti ze studentských spolků, zahraničních stáží, organizování studentských akcí, nechemické znalosti a komunikaci

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

To by musel být pořádný kouzelný proutek, ale tedy... Zavedl bych celé magisterské studium povinně v angličtině.

 

Why should the international students give you their vote?

 

Google translate the question above. :D Changing more and more courses to English is the objective here.

 

 

Fakultní senát FCHI - skupina bakalářských a magisterských studentů

Volí pouze bakalářští a magisterští studenti FCHI, obsazuje se 1 mandát, jsou 2 kandidáti

Kandidáti

 

Lukáš Mrazík

 

Mrazik_Lukas (šířka 215px)1. ročník magisterského studijního programu Procesní inženýrství a informatika

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Vždy jsem se ptal (nejen) sám sebe – co změnit, aby nám tu bylo lépe? Na VŠCHT se chystám strávit ještě řadu let, a proto se nechci jen ptát, ale také prezentovat odpovědi na správném místě.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Oceňuji zapojení firem do výuky i v rámci veletrhů práce. Nelíbí se mi na některých místech přístup “ještě to nespadlo, tak to neřešte”.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Od loňských voleb působím v K3S.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Pracuji na školní subdoméně sdružující všechny studentské aktivity. Chci prosadit místo samoúčelných, náhodně generovaných zápočtových projektů taková zadání, která fakticky pomohou našim laboratořím.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Nenechám se v diskusi opít rohlíkem, neberu argument, že to tak bylo vždycky.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

Zveřejňování studijních materiálů včetně vzorových testů. Stejně už kolují, tak ať máme jistotu, že jsou správně.

 

Why should the international students give you their vote?

 

I want all information about student life – associations, events, etc. to be also available in English, so you can have as much fun as anyone else. Also, don’t be afraid to ask your #tutorsUCT, we are here for you!

 

Barbora Mužíková

 

Muzikova_Barbora (šířka 215px)1. ročník magisterského studijního programu Forenzní chemie

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

 

Možnost zlepšit věci a dozvědět se informace "z první ruky", které chci předávat dále.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Sílou jsou určitě studentské spolky a organizace různých akcí, které jsou součástí studentského života. Za slabinu považuji organizaci některých oficiálních věcí (zápisy do LS, apod.).

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Nemám.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Chci zlepšit komunikaci mezi studijními odděleními, vyučujícími a studenty a také zlepšit dostupnost informací na internetu.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

 

Zejména komunikační schopnosti.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

 

Zavedla bych, aby každý vyučující podrobně vyplňoval v sylabu zakončování předmětů.

 

Why should the international students give you their vote?

 

Because I am almost fluent in English, which means that I can understand their possible concerns and needs.

 

 

Fakultní senát FCHI - skupina doktorandů

Volí pouze doktorandi FCHI, obsazují se 2 mandáty, jsou 4 kandidáti

Kandidáti

 

Marek Šoltys

 

SoltysMarek_FCHI_fakultni (šířka 215px)4. ročník doktorského studijního programu Chemické a procesní inženýrství

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

I am motivated by the opportunity to actively participate on projects, come up with innovations to enrich the quality of studies at UCT and defend the interest of students of FCE.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Strong: focus on practical education, work on prestigious science projects, personal approach. Weak: education in English, low internationalization of UCT, no Double Degree at FCE.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Yes, I am serving my 3rd term as a senator in the FCE faculty senate (representing Ph.D. students). I actively participate in K3S projects.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

I currently work on several projects, which I would like to finish. Especially improving the overall concept of student feedback on courses (poll), getting rid of unnecessary cabinets in hallways and improvement of conditions for international students.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Diplomatic approach, ability to listen and accept a compromise, patience, honesty, courage and self-reflection

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

At least half of the MSc. courses in English and mandatory full-time employment positions for Ph.D. students.

 

Why should the international students give you their vote?

 

For the past year I am already actively working on improving the conditions for international students and spread awareness about your issues to all senates and I plan to keep at it.

 

Nikola Ladislavová

 

Ladislavova_Nikola_edited (šířka 215px)3. ročník doktorského studijního programu Chemie

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

 

Chuť podílet se na běhu fakulty. Navíc v naší generaci studentů/doktorandů je dostatek schopných a akčních lidí k tomu, aby se nápady a připomínky dotáhly do zdárného konce.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Síla je v kolektivu. Slabina je paradoxně v jeho nedostatečném "propojení".

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Senát FCHI, doktorandská SIGA

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Dále spolupracovat s platformou K3S a pokusit se realizovat i další projekty podporované studentskou částí fakulty.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

 

Schopnost vznášet a přijímat konstruktivní kritiku, vést dialog a nebát se označit problémy pravým jménem.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

 

Bodové hodnocení doktorandů (primárně u výuky laboratoří).

 

Why should the international students give you their vote?

 

I actively support current discussion on how to improve English classes, which is the key element for ensuring top quality education for international students of all degrees.

 

Dita Spálovská

 

Spalovska_Dita (šířka 215px)1. ročník doktorského studijního programu Chemie

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

 

Hlavně mít možnost něčím přispět k chodu školy.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Síla naší školy tkví v tom, že student s vyučujícím k sobě mají blíže, protože se jedná o poměrně malou školu se vstřícným vedením. Jako slabinu naopak vidím nedostatečné prostory této školy.

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Zatím nemám.

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Mým cílem je začlenit studenty do dění v rámci fakulty pomocí sociálních sítí či osobních setkání. Často mají nápady, které by mohly přispět k zlepšení studijních podmínek i volnočasových aktivit.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

 

Trpělivost, schopnost řešit problémy a přímočarost v komunikaci.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

 

Pro studenty bych zařídila více prostorů, kde by mohli trávit volný čas mezi přednáškami.

 

Why should the international students give you their vote?

 

You should vote me because I am able to represent students in scientific field as well as in social field.

 

Petr Kovář

 

Kovar_Petr (šířka 215px)1. ročník doktorského studijního programu Chemické a procesní inženýrství

 

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

 

Myslím si, že by měl mít Ústav deskových a karetních her svého zástupce v akademických senátech, a jakožto nedílná složka školy se podílet na rozhodování o jejich organizačních záležitostech.

 

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

 

Největší silou naší školy je rodinná atmosféra, která panuje napříč celou školou, k čemuž nepochybně velkou mírou přispívá i kavárna Carbon. Slabiny se sem kvůli omezení množství textu nevejd

 

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

 

Jsem samozvaným vedoucím Ústavu deskových a karetních her. Otázka je jestli se to považuje za studentskou samosprávu...

 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

 

Chtěl bych se zasadit o akreditaci předmětu "Hraní deskových a karetních her" (N879001), jakožto volitelnou náhradu za hodiny tělesné výchovy. Je toho samozřejmě více, ale systém mi opět nedovolí to sem napsat.

 

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 

Není to ani tak o vlastnostech, ale spíše známostech, které mám ale vlastně díky svým vlastnostem.

 

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

 

Posunutí branky u vrátnice na budově B -> vyřazení Carbonu z prostor školy -> konec vyhazování před zavíračkou.

 

Why should the international students give you their vote?

 

Because I am just preparing english rules for most of the board games our department owns so they can play with us.

[urlnadstranka] => [poduzel] => Array ( ) [iduzel] => 45322 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /fakulta/vedeni/senat/volby-do-as-fchi/volby-2018/fchi [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Za informace odpovídá: Fakulta chemicko-inženýrská
Technický správce: Výpočetní centrum

Copyright VŠCHT Praha
zobrazit plnou verzi