Počkejte prosím chvíli...
stdClass Object
(
    [nazev] => Fakulta chemicko-inženýrská VŠCHT v Praze
    [adresa_url] => 
    [api_hash] => 
    [seo_desc] => 
    [jazyk] => 
    [jednojazycny] => 
    [barva] => modra
    [indexace] => 1
    [obrazek] => 
    [ga_force] => 
    [cookie_force] => 
    [secureredirect] => 
    [google_verification] => UOa3DCAUaJJ2C3MuUhI9eR1T9ZNzenZfHPQN4wupOE8
    [ga_account] => 
    [ga_domain] => 
    [ga4_account] => G-VKDBFLKL51
    [gtm_id] => 
    [gt_code] => 
    [kontrola_pred] => 
    [omezeni] => 0
    [pozadi1] => pozadi_blue_1.jpg
    [pozadi2] => pozadi_blue_3.jpg
    [pozadi3] => pozadi_blue_1.jpg
    [pozadi4] => pozadi_blue_3.jpg
    [pozadi5] => pozadi_1.jpg
    [robots] => User-agent: *
Disallow: /studijni-system/

    [htmlheaders] => 
    [newurl_domain] => 'fchi.vscht.cz'
    [newurl_jazyk] => 'cs'
    [newurl_akce] => '[cs]'
    [newurl_iduzel] => 
    [newurl_path] => 8547/4156/1393
    [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS
    [iduzel] => 1393
    [platne_od] => 31.10.2023 10:50:00
    [zmeneno_cas] => 31.10.2023 10:50:31.972237
    [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž
    [canonical_url] => 
    [idvazba] => 4631
    [cms_time] => 1713968010
    [skupina_www] => Array
        (
        )

    [slovnik] => stdClass Object
        (
            [logo] => 
            [aktualizovano] => Aktualizováno
            [autor] => Autor
            [top_search_placeholder] => hledat...
            [social_fb_odkaz] => https://www.facebook.com/fchi.vscht.cz
            [social_fb_title] => Facebook FCHI
            [social_tw_odkaz] => 
            [social_tw_title] => 
            [social_yt_odkaz] => https://www.youtube.com/@fchivscht
            [social_yt_title] => 
            [paticka_budova_a_nadpis] =>  BUDOVA A
            [paticka_budova_a_popis] => Rektor, Oddělení komunikace, Centrum informačních služeb
            [paticka_budova_b_nadpis] =>  BUDOVA B
            [paticka_budova_b_popis] => Děkanáty fakult: FCHT, FTOP, FPBT, FCHI, 
Pedagogické oddělení, Výpočetní centrum, Zahraniční oddělení, Kvestor
            [paticka_budova_c_nadpis] =>  BUDOVA C
            [paticka_budova_c_popis] => Dětský koutek Zkumavka, Praktický lékař
            [paticka_budova_1_nadpis] =>  NÁRODNÍ TECHNICKÁ KNIHOVNA
            [paticka_budova_1_popis] =>  
            [paticka_budova_2_nadpis] =>  STUDENTSKÁ KAVÁRNA CARBON
            [paticka_budova_2_popis] =>  
            [paticka_adresa] => VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Za informace odpovídá: Fakulta chemicko-inženýrská
Technický správce: Výpočetní centrum

Copyright VŠCHT Praha
[paticka_odkaz_mail] => http://fchi.vscht.cz/pracoviste/dekanat [drobecky] => Nacházíte se: VŠCHT PrahaFCHI [more_info] => více informací [zobrazit_kalendar] => zobrazit kalendář [logo_href] => https://fchi.vscht.cz/ [google_search] => 001523547858480163194:u-cbn29rzve [dokumenty_kod] => Kód [dokumenty_nazev] => Název dokumentu [dokumenty_platne_od] => Platné od [dokumenty_platne_do] => Platné do [charakteristika] => Charakteristika [vice] => → více [uplatneni] => Uplatnění [studijni_plan] => Studijní plán [mene] => → méně [vyucuje_se_na_ustavech] => Bližší informace na adresách: [navaznosti] => Navazující studium v oborech [studijni_plan_povinne_predmety] => Povinné předměty [studijni_plan_volitelne_predmety] => Povinně volitelné předměty [fakulta_FCHI] => Fakulta chemicko-inženýrská [studijni_program] => Studijní program: [obory] => Obory: [stahnout] => Stáhnout [archiv_novinek] => Archiv novinek [submenu_novinky_rok_title] => Zobrazit novinky pro daný rok. [api_obor_druh_B] => Bakalářský studijní obor [api_obor_druh_N] => Navazující magisterský studijní obor [api_obor_druh_D] => Doktorský studijní obor [paticka_mapa_alt] => [studijni_obor] => Studijní obor [studijni_forma] => Forma [studijni_dobastudia] => Doba studia [studijni_kapacita] => Kapacita [zobrazit_vice_kalendar] => více zde → [den_kratky_2] => út [den_kratky_6] => so [den_kratky_0] => ne [den_kratky_4] => čt [den_kratky_3] => st [den_kratky_1] => po [den_kratky_5] => pá [novinky_kategorie_1] => Akce VŠCHT Praha [novinky_kategorie_2] => Důležité termíny [novinky_kategorie_3] => Studentské akce [novinky_kategorie_4] => Zábava [novinky_kategorie_5] => Věda [novinky_archiv_url] => /novinky [novinky_servis_archiv_rok] => Archiv z roku [novinky_servis_nadpis] => Nastavení novinek [novinky_dalsi] => zobrazit další novinky [novinky_archiv] => Archiv aktualit [intranet_odkaz] => https://intranet.vscht.cz/ [intranet_text] => Intranet [logo_mobile_href] => / [logo_mobile] => [mobile_over_nadpis_menu] => Menu [mobile_over_nadpis_search] => Hledání [mobile_over_nadpis_jazyky] => Jazyky [mobile_over_nadpis_login] => Přihlášení [menu_home] => Domovská stránka [zobraz_desktop_verzi] => zobrazit plnou verzi [zobraz_mobilni_verzi] => zobrazit mobilní verzi [fakulta_FCHI_odkaz] => https://fchi.vscht.cz/ [fakulta_FPBT_odkaz] => https://fpbt.vscht.cz/ [fakulta_FPBT] => Fakulta potravinářské a biochemické technologie [fakulta_FCHT_odkaz] => https://fcht.vscht.cz/ [fakulta_FCHT] => Fakulta chemické technologie [paticka_mapa_odkaz] => http://fchi.vscht.cz/kontakt [nepodporovany_prohlizec] => Ve Vašem prohlížeči se nemusí vše zobrazit správně. Pro lepší zážitek použijte jiný. [preloader] => Počkejte prosím chvíli... [novinka_publikovano] => Publikovano: [novinka_datum_konani] => Datum konani: [social_in_odkaz] => [social_li_odkaz] => [hledani_nadpis] => hledání [hledani_nenalezeno] => Nenalezeno... [hledani_vyhledat_google] => vyhledat pomocí Google ) [poduzel] => stdClass Object ( [1886] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [1890] => stdClass Object ( [nazev] => Fakulta chemicko-inženýrská [seo_title] => Fakulta chemicko-inženýrská [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => atom [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] => [urlnadstranka] => [iduzel] => 1890 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_novinky [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [4258] => stdClass Object ( [nazev] => O fakultě [seo_title] => O fakultě [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [perex] =>

Fakulta chemicko-inženýrská (FCHI) je nejmladší fakultou VŠCHT. Vznikla v roce 1960, a to na základě potřeb chemického průmyslu rozvíjet vedle chemických oborů i další obory, procesní a ekonomické. Ústavy fakulty zajišťují výchovu inženýrů v bakalářském a magisterském studiu a dále ve studijních programech doktorského studia. Specifické postavení fakulty v oblasti výuky spočívá v tom, že všechny její ústavy se kromě zabezpečení oborového studia účastní výuky předmětů společného základu všech fakult VŠCHT Praha.

[ikona] => [obrazek] => exterier24.jpg [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Výuka na FCHI je kombinací přírodovědného a technického vzdělávání, které odpovídá moderním požadavkům na výchovu inženýrů. Během studia získají studenti široký teoretický základ v chemických a inženýrských předmětech a ve studiu specializace si osvojí teoretické i praktické základy daného oboru. Důraz je kladen zejména na samostatnou práci v laboratořích a při řešení projektů, na vypěstování inženýrského myšlení a na systémový přístup při řešení problémů. V průběhu studia se posluchači naučí efektivně pracovat s počítači a využívat běžný i specializovaný inženýrský software.

Studenti na FCHI studují podle pravidel kreditního systému, který jim umožňuje, zejména ve vyšších ročnících, volit si velkou část studovaných předmětů a dotvářet tak svůj odborný profil. Úvodní část studia - bakalářské studijní programy dává především hluboký všeobecný přehled universálně použitelný ve všech dalších oborech studia. Následné navazující magisterské programy pak nabízejí širokou škálu oborů podle zájmu jednotlivých studentů. Pro značnou část studentů je pak studium završeno doktorskými studijními programy umožňujícími získat dobrý start do další badatelské činnosti.

Absolventi fakulty nacházejí uplatnění v nejrůznějších odvětvích chemického, petrochemického i potravinářského průmyslu; významné možnosti uplatnění nabízí i průmysl farmaceutický a oblast ochrany životního prostředí. Absolventi se uplatní jak ve výrobní nebo podnikatelské sféře, tak i ve vědecko-výzkumných pracovištích či projekčních společnostech. Absolventy nacházíme v různých řídících a technických funkcích v podnikovém managementu, při činnosti v aplikovaném výzkumu, vývoji, projekci, výrobě i v poradenství a v obchodní činnosti. Někteří z absolventů fakulty se věnují pedagogice na vysokých a středních školách, působí ve státní správě, zastávají profese spojené s výpočetní technikou apod.

Nedílnou součástí práce všech ústavů fakulty je vědecká práce, jejíž tematika ovlivňuje i zaměření diplomových prací studentů jednotlivých studijních oborů. Fakulta je významným badatelským pracovištěm a pracovníci fakulty se podílejí na řešení celé řady grantových projektů a výzkumných úkolů, které často nacházejí realizaci v průmyslové a výzkumné praxi. Mnohá pracoviště fakulty jsou vybavena unikátní přístrojovou technikou, která je využívána pro základní i aplikovaný výzkum a se kterou se seznamují i studenti v průběhu oborového studia.

[urlnadstranka] => [iduzel] => 4258 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /fakulta [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [8511] => stdClass Object ( [nazev] => Studium na FCHI [seo_title] => Studium na FCHI [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [obsah] =>

Výuka na FCHI je kombinací přírodovědného a technického vzdělávání, které odpovídá moderním požadavkům na výchovu inženýrů. Během studia získají studenti široký teoretický základ v chemických a inženýrských předmětech a ve studiu specializace si osvojí teoretické i praktické základy daného oboru. Důraz je kladen zejména na samostatnou práci v laboratořích a při řešení projektů, na vypěstování inženýrského myšlení a na systémový přístup při řešení problémů. V průběhu studia se posluchači naučí efektivně pracovat s počítači a využívat běžný i specializovaný inženýrský software. Studenti na FCHI studují podle pravidel kreditního systému, který jim umožňuje, zejména ve vyšších ročnících, volit si velkou část studovaných předmětů a dotvářet tak svůj odborný profil. Studijní obor si posluchači volí v průběhu 3. ročníku. Charakteristickým znakem pro všechny studijní obory FCHI je jejich univerzálnost bez pevné vazby na konkrétní výrobní obor či technologii.

Absolventi fakulty nacházejí uplatnění v nejrůznějších odvětvích chemického, petrochemického i potravinářského průmyslu; významné možnosti uplatnění nabízí i průmysl farmaceutický a oblast ochrany životního prostředí. Absolventi se uplatní jak ve výrobní nebo podnikatelské sféře, tak i ve vědecko-výzkumných pracovištích či projekčních společnostech. Absolventy nacházíme v různých řídících a technických funkcích v podnikovém managementu, při činnosti v aplikovaném výzkumu, vývoji, projekci, výrobě i v poradenství a v obchodní činnosti. Někteří z absolventů fakulty se věnují pedagogice na vysokých a středních školách, působí ve státní správě, zastávají profese spojené s výpočetní technikou apod.

Nedílnou součástí práce všech ústavů fakulty je vědecká práce, jejíž tematika ovlivňuje i zaměření diplomových prací studentů jednotlivých studijních oborů. Fakulta je významným badatelským pracovištěm a pracovníci fakulty se podílejí na řešení celé řady grantových projektů a výzkumných úkolů, které často nacházejí realizaci v průmyslové a výzkumné praxi. Mnohá pracoviště fakulty jsou vybavena unikátní přístrojovou technikou, která je využívána pro základní i aplikovaný výzkum a se kterou se seznamují i studenti v průběhu oborového studia.

 

Možnosti studia na FCHI

Od akademického roku 2004/2005 přešla Fakulta chemicko-inženýrská (a celá VŠCHT v Praze) na systém tzv. strukturovaného studia, ve kterém vzdělávací činnost bude realizována ve třech stupních:


Nabízíme také krátkodobé kursy programu celoživotního vzdělávání (Univerzita třetího věku).

Fakulta chemicko-inženýrská VŠCHT v Praze nabízí moderní a flexibilní systém vzdělávání, plně kompatibilní s evropskými vzdělávacími standardy. Jeho podstatou jsou tři navazující stupně vysokoškolského vzdělávání:

Tříleté bakalářské studium
titul bakalář před jménem - Bc.
Dvouleté magisterské studium
titul inženýr před jménem - Ing.

Čtyřleté doktorské studium
titul doktor za jménem - Ph.D.

Společným charakteristickým rysem všech studijních programů uskutečňovaných na FCHI je jejich obecné, široké a univerzální zaměření bez úzkých omezujících vazeb ne konkrétní výrobní oblast. Absolventi jsou proto profesně přizpůsobiví nejrůznějším požadavkům, mají velmi široké možnosti uplatnění a zajímavá a dobře honorovaná zaměstnání doma i v zahraničí.

Studium na FCHI vás naučí:

  • kvalifikovaně a s inženýrským přístupem řešit praktické problémy, 
  • znát fyzikálně-chemickou podstatu moderních výrobních procesů, 
  • rozumět ekonomice a managementu,  
  • ovládat moderní kontrolní, měřicí a analytickou techniku,
  • řídit kvalitu produkce,
  • umět technologické procesy exaktně popsat a modelovat.

 

Co lze na FCHI studovat?

Charakteristické pro studijní programy a obory FCHI je jejich univerzální zaměření, bez úzké vazby na konkrétní výrobní obor či technologii. To otevírá absolventům široké možnosti při výběru jejich zaměstnání. Na FCHI si můžete vybrat své studijní zaměření z těchto disciplin:

  • procesní inženýrství
  • ekonomika a management
  • molekulární inženýrství
  • informatika
  • jakostní inženýrství
  • řízení procesů
  • bioinženýrství
  • matematické modelování procesů
  • analytická chemie
  • měřicí a řídicí technika
  • fyzikální chemie
  • mikro- a nanotechnologie

 

Sociální zabezpečení studentů

Koleje - mimopražští studenti jsou ubytováni na kolejích VŠCHT v Praze. Správa účelových zařízení VŠCHT má pro ubytování studentů k dispozici 1500 lůžek v areálu vysokoškolských kolejí v Praze 4 - Kunraticích - v objektech Sázava a Volha. 

Stravování - studenti mohou využívat především menzy v blízkosti VŠCHT v Praze 6-Dejvicích (Studentský dům nebo Masarykova kolej) či menzy Volha na kolejích. Rovněž se mohou stravovat v ostatních studentských menzách v Praze.

Stipendia - studenti s dobrými studijními výsledky mohou získat od 2. ročníku prospěchové stipendium. Jako pomoc při řešení tíživé sociální situace mohu též studenti požádat o sociální stipendium.

 

Další informace

Děkanát FCHI
Technická 3
Praha 6 - Dejvice
166 28 
e 220 443 891
b Hana2.Svobodova@vscht.cz

[iduzel] => 8511 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz/studium [skupina_www] => Array ( ) [url] => /studium [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [9017] => stdClass Object ( [nazev] => Ústavy a pracoviště [seo_title] => Ústavy a pracoviště [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 9017 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /pracoviste [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [8576] => stdClass Object ( [nazev] => Věda a výzkum [seo_title] => Věda a výzkum [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [perex] => [ikona] => mikroskop [obrazek] => [obsah] =>

Vědecko-výzkumná činnost na Fakultě chemicko-inženýrské probíhá v sedmi ústavech, které mají vlastní pedagogické a výzkumné programy v oblasti základního i aplikovaného výzkumu. Výzkum je soustředěn do řady laboratoří a pracovišť fakulty. Pracovníci fakulty jsou zapojeni do řady grantových projektů vyhlašovaných VŠCHT Praha a českými a evropskými agenturami. Habilitace a profesorská řízení jsou akreditována pro pět oborů. Studenti jsou zapojeni do vědecko-výzkumné práce ve všech fázích studia formou účasti ve Studentské vědecké konferenci, projektech Interní grantové agentury a pod vedením svých školitelů v dalších grantových projektech.

[iduzel] => 8576 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz/veda-a-vyzkum [skupina_www] => Array ( ) [url] => /veda-a-vyzkum [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [22044] => stdClass Object ( [nazev] => Kontakty [seo_title] => Kontakty [seo_desc] => [autor] => fchi [autor_email] => [perex] => [ikona] => telefon [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Děkan

Prof. Ing. Michal Přibyl, Ph.D.
e   220 444 445
b   Michal.Pribyl@vscht.cz

Tajemnice, doktorské studium

Ing. Kamila Klaudisová, Ph.D.
e   220 443 281
b   Kamila.Klaudisova@vscht.cz

Referentka pro bakalářské studium

Hana Svobodová
e   220 443 891
b   Hana2.Svobodova@vscht.cz

Referentka pro magisterské studium

Jana Nývltová
e   220 443 892
b   Jana.Nyvltova@vscht.cz

Referentka pro zahraniční studenty a doktorské studium

Mgr. Anna Vaněčková
e   220 443 895
b   Anna.Vaneckova@vscht.cz

Webmaster

Doc. Ing. Jitka Čejková, Ph.D. 
e   220 444 460
b   Jitka.Cejkova@vscht.cz

[urlnadstranka] => [iduzel] => 22044 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /kontakt [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1485] => stdClass Object ( [nazev] => Stránka nenalezena [seo_title] => Stránka nenalezena (chyba 404) [seo_desc] => Chyba 404 [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Chyba 404

Požadovaná stránka se na webu (již) nenachází. Kontaktuje prosím webmastera a upozorněte jej na chybu.

Pokud jste změnili jazyk stránek, je možné, že požadovaná stránka v překladu neexistuje. Pro pokračování prosím klikněte na home.  

Děkujeme!

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1485 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error404] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [10947] => stdClass Object ( [nazev] => Přístup odepřen (chyba 403) [seo_title] => Přístup odepřen [seo_desc] => Chyba 403 [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => zamek [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Nemáte přístup k obsahu stránky.

Zkontrolujte, zda jste v síti VŠCHT Praha, nebo se přihlaste (v pravém horním rohu stránek).

[urlnadstranka] => [iduzel] => 10947 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error403] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 1886 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [1885] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [1888] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 1888 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [1889] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 1889 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [1887] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 1887 [canonical_url] => //fchi.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [iduzel] => 1885 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [519] => stdClass Object ( [nadpis] => [data] => [poduzel] => stdClass Object ( [61411] => stdClass Object ( [nadpis] => [apiurl] => https://studuj-api.cis.vscht.cz/cms/?weburl=/sis [urlwildcard] => cis-path [iduzel] => 61411 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /sis [sablona] => stdClass Object ( [class] => api_html [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 519 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => web [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

DATA


stdClass Object
(
    [nazev] => Volby studentů na FCHI
    [seo_title] => Volby studentů na FCHI
    [seo_desc] => 
    [autor] => 
    [autor_email] => 
    [perex] => 
    [ikona] => 
    [obrazek] => 
    [ogobrazek] => 
    [pozadi] => 
    [obsah] => 

Termín a způsob voleb

Hlasování proběhne od pondělí 2. 12. do čtvrtka 5. 12 elektronicky na volby.vscht.cz.


Volí se 1 mandát v univerzitním senátu a 3 mandáty ve fakulntím senátu (1 za pregraduální studenty a 2 za doktorandy)

jsem bakalářský nebo magisterský student FCHI

jsem doktorand FCHI

 


Univerzitní senát

Volí všichni studenti FCHI, obsazuje se 1 mandát, je 6 kandidátů

Kandidáti

Kleinová Kateřina

Procesní inženýrství management - 2. ročník baklalářského studia

NoPhoto (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

Moje motivace každý den je být lepší verzí sama sebe než den předchozí. Podílet se na krocích ke každodenní lepší verzi VŠCHT by pro mě byla čest. Nejen proto, že se VŠCHT stala mým druhým já.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Naše pověst je naše největší zbraň. Pokud udržíme akademickou laťku vysoko jako doposud, podpoříme výuku v angličtině a zmodernizujeme zastaralé postupy, můžeme vyšplhat hodně vysoko.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Nejvíce mi určitě dala práce v rámci studentského spolku Erasmus Student Network - jak v pozici Partnership tak Events koordinátora.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že vždy je co vylepšovat. Mým velkým snem by bylo vytvoření sportovní unie, která by si vzala pod patronát sportovce (ať už rekreační či vrcholové) a podporovala je.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

„Nejde“ pro mě není odpověď, své kroky promýšlím dopředu a nebojím se mluvit i o věcech negativních.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

Vzdálenost kolejí od školy a kafe zdarma. Ne, vážně. Vytvořit prostor pro sport během dne, například mezi přednáškami.

Why should the international students give you their vote?

I truly believe that being a member of the Senate would help me pursue my plan to connect international students with the Czechs - not only at school, but also via activities outside of school.

 


Kovář  Petr, Ing.

Chemické a procesní inženýrství - 2. ročník doktorského studia

kovar (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Už mě přestalo bavit řešit vše jen "u piva" a akademický senát poskytuje možnosti, jak na VŠCHT něco změnit, ideálně k lepšímu.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Silou jsou bezpochyby vřelé vztahy napříč studenty, ročníky, obory, fakultami i pedagogy. Jako slabinu vnímám kladení stále většího důrazu na výzkumnou složku školy na úkor vzdělávací.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Již druhým rokem působím v senátu FCHI, dále jsem vedoucím Ústavu deskových a karetních her, organizátorem Šípkova poháru aj.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Chci nadále pořádat studentské akce a zajišťovat spolkům potřebnou podporu. Dále bych se chtěl zasadit o obnovení zašlé slávy Carbonu, ten totiž ve studenské společnosti hraje důležitou roli.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Svůj volný čas, což ale není vlastnost. Dále aktivní přístup. Když se pro něco nadchnu, chci to dotáhnout do konce.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Koleje do Dejvic! Více respirií! Snazší výjezdy na Erasmus! Více předmětů v angličtině! Studené pivo v Carbonu!

Why should the international students give you their vote?

I have been student senator for two years, so I have some experience and I am willing to devote my free time to do it. In addition, I am the organizer of many student events, e.g. pub quizzes and boardgame sessions (english friendly).

 


Mrazík Lukáš, Bc.

Senzorika a kybernetika v chemii - 2. ročník navazujícího magisterského studia

mrazikl (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

VŠCHT je pro mě první prostředí, kde jsem se cítil být součástí a přijat takový, jaký jsem. Přál bych si, aby se tak cítilo co nejvíce lidí a považuji za svůj dluh škole udělat pro to maximum.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Síly: velký podíl praktické výuky, aktivní studentská komunita, uplatnitelnost absolventů. Slabiny: místy chaos, občasná netransparentnost (ale lepšíme se).

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Několik let v K3S, momentálně v předsednictvu; rok v senátu FCHI; levá ruka vedení tutorů.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Často beru na sebe věci, které se nikomu nechtějí dělat, pokud jsou potřeba. Příkladem budiž web zaštiťující studentské aktivity (aktivni.vscht.cz), díky kterému o nich mám obecný přehled.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Rád si hraju s legislativou a ještě raději všem „kecám“ do všeho. Jsem perfekcionista a maličko workoholik.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Nahrávání vybraných přednášek. Na světových univerzitách je to běžná praxe a audiovizuální techniku už máme.

Why should the international students give you their vote?

I do support implementation of English study programmes and internationalization in general. I will prepare domain aktivni.vscht.cz – all student organizations presented on a single page – in English as well. You are not being forgotten!

 


Pelčák Dalibor

Chemie - 1. ročník baklalářského studia

pelcak (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Chci zúročit své zkušenosti z tzv. školního parlamentu ze střední školy a přispět tím k rozvoji studentské společnosti a také chci hájit přání a případné stížnosti svých spolužáků (studentů VŠCHT).

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší silou VŠCHT je velmi dobré umístění v národních i mezinárodních žebříčcích hodnocení vysokých škol a jako velkou slabinu považuji neúspěšnost studentů prvních ročníku (39,2% v roce 2018).

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Na střední škole jsem byl aktivním členem studentské samosprávy (tzv. parlament), ve kterém se mi podařilo prosadit pár změn na gymnáziu.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Tím, že budu naslouchat stížnostem, problémům a potřebám studentů a snažit se tyto věci napravit, resp. vyřešit. Také si myslím, že by bylo dobré pořádat pravidelná přátelská setkání se studenty za účelem diskuse o současném stavu studentské společnosti.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Především dobrá komunikativnost, nekonfliktnost a neodbytnost, protože prosté ne nestačí k tomu, aby můj návrh zamítli.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Kdyby to šlo bez tendru a bylo by to zdarma, tak bych zavedl pokrytí Wi-Fi připojením na kolejích Volha a Sázava.

Why should the international students give you their vote?

Well, that is fairly easy to answer. Because after reading my responses to the previous questions they decided that I am the right candidate to represent them in the Academic senate.

 


Staś Jakub

Chemie - 3. ročník baklalářského studia

stas (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Díky účasti na výjezdním zasedání K3S jsem pochopil, že studenti mají velký vliv na to, v jakém směru se bude VŠCHT dál rozvíjet. Rád bych byl součástí tohoto procesu.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší sílou naší školy je soudržnost akademické obce a obzvláště studentů. Největší slabinou je slabá podpora výjezdů do zahraničí.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Jsem členem vedení IAESTE VŠCHT Praha, díky kterému jsem měl možnost nahlédnout do fungování školy nejen na výjezdním zasedání K3S.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Již teď se snažím přispívat svou prací v IAESTE. Jako senátor bych chtěl přispět k realizaci některých systémových změn.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Zejména ochotu vést konstruktivní diskuzi a zájem o zkvalitněním studentského života na VŠCHT.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Způsob jakým se (ne)uznávají předměty absolvované na Erasmu a obecně podporu výjzdů do zahraničí.

Why should the international students give you their vote?

I will try to work on the improvement of the quality of english subjects and integration of czech and international students.

 


Zůza David, Bc.

CHIBI - 2. ročník navazujícího magisterského studia

zuza (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Možnost podílet se na rozhodovacím procesu a vnášet do něj názory studentů.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší slabinou je málo výuky v angličtině. Největší silou je publikační činnost.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Od 1. ročníku jsem byl aktivním členem studentských organizací a v rámci výsledku předloňských voleb jsem byl zástupce senátora do AS VŠCHT.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Tím, že budu prosazovat její názory v AS VŠCHT.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Hlavně trpělivost, někdy je třeba něco mnohokrát zopakovat, než se začne problémem někdo zabývat.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Zavedl bych povinnost psát práce v anglickém jazyce.

Why should the international students give you their vote?

I will not build the wall.

 


 

Fakultní senát FCHI - skupina bakalářských a magisterských studentů

Volí pouze bakalářští a magisterští studenti FCHI, obsazuje se 1 mandát, je 6 kandidátů

Kandidáti

Bouřa Patrik, Bc.

Chemické Inženýrství a bioinženýrství - 2. ročník navazujícího magisterského studia

boura (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Během studia mi VŠCHT přirostla k srdíčku a naše fakulta, jako loňskému kapitánovi v Šípkově poháru obzlávšť. Proto bych se chtěl podílet na zlepšování milované FCHI jako jeden ze senátorů.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší silou VŠCHT je dle mého názoru výzkum a na počet studentů velmi vysoký počet publikací. Ze slabin, co se týče výuky bohužel až nehostinnost k studentům ze zahraničí.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Šípkův pohár, předsednictvo 4Students. Prváci si můžou vzpomenout na náš bar na seznamovácích. Dále třeba Uvítací párty, Kampus Fest a KACHEKRAN.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Myslím, že je důležité, aby všichni absolventi na léta strávená na VŠCHT vzpomínali v dobrém a rádi, přičemž měli skvělou pozici na trhu práce. Na první části se už myslím poměrně aktivně podílím a v senátu bych se chtěl podílet i na té druhé.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Jsem zvyklý pracovat pod neustálým tlakem a myslím, že nemám problém s kýmkoliv vyjít a najít případný kompromis.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Trochu sci-fi, ale aby se VŠCHT zařadila po bok světových univerzit a výuka magisterského studia byla v angličtině.

Why should the international students give you their vote?

I would like them to have a better experience while studying at our university. There are many great lectures, but only a small part of them is taught in English. This is unacceptable and it is something I would like to change.

 


Jochová Kateřina

Chemie - 2. ročník baklalářského studia

jochova (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

Motivuje mne to, že budu vědět o chodu školy více věcí.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší silou je podle mě úroveň studia, která je zde nabízena, slabinou je podle mě například nedostatečná kvalita výuky jazyků.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Bohužel mé zkušenosti jsou zatím minimální, ovšem jsem schopna se rychle přizpůsobit chodu a učit se.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Jako členka našich ochotnických spolků DI(V)OCH a jeho mladšího příbuzného Chempro budu podporovat tato a příbuzná uskupení. Zároveň se hodlám podílet jen na důležitých věcech, na kraviny nemám čas.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

Ti, kteří mě znají, ví, že nerada držím jazyk za zuby, na chyby upozorním a napravím je, co nejrychleji a nejlépe umím.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

Rozšíření prostor laboratoří, změna výuky jazyků a těch předmětů, ze kterých si studenti nic neodnesou.

Why should the international students give you their vote?

I feel that the international students aren't in touch with our czech students enough. We could work on involvement of czech students in the english lectures.

 


Kleinová Kateřina

Procesní inženýrství management - 2. ročník baklalářského studia

NoPhoto (šířka 215px)

Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

Moje motivace každý den je být lepší verzí sama sebe než den předchozí. Podílet se na krocích ke každodenní lepší verzi VŠCHT by pro mě byla čest. Nejen proto, že se VŠCHT stala mým druhým já.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Naše pověst je naše největší zbraň. Pokud udržíme akademickou laťku vysoko jako doposud, podpoříme výuku v angličtině a zmodernizujeme zastaralé postupy, můžeme vyšplhat hodně vysoko.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Nejvíce mi určitě dala práce v rámci studentského spolku Erasmus Student Network - jak v pozici Partnership tak Events koordinátora.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že vždy je co vylepšovat. Mým velkým snem by bylo vytvoření sportovní unie, která by si vzala pod patronát sportovce (ať už rekreační či vrcholové) a podporovala je.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

„Nejde“ pro mě není odpověď, své kroky promýšlím dopředu a nebojím se mluvit i o věcech negativních.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

Vzdálenost kolejí od školy a kafe zdarma. Ne, vážně. Vytvořit prostor pro sport během dne, například mezi přednáškami.

Why should the international students give you their vote?

I truly believe that being a member of the Senate would help me pursue my plan to connect international students with the Czechs - not only at school, but also via activities outside of school.

 


Müller David

Procesní inženýrství a management - 3. ročník baklalářského studia

muller (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Baví mě zajímat se o to, jak naše škola funguje. Rád bych svůj zájem i prakticky využil a sám nějak přispěl. Chci se aktivně podílet na řízení školy a samozřejmě získané informace šířit mezi ostatní.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Máme skvělé uplatnění na trhu práce a jsou zde i výborné možnosti nastartovat svou vědeckou kariéru. Na druhou stranu by se na naší škole mohla více rozšířit nabídka předmětů v angličtině.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Ano, jsem součástí spolku tutorů, ve kterém se aktivně angažuji už od prvního ročníku.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Jako tutor můžu do senátu vnést svůj pohled na různé problémy přímo od studentů a reprezentovat jejich názory. Dále se chci rozhodně aktivně účastnit všech setkání senátu, abych měl neustálý přehled.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Umění komunikovat, dobře s lidmi spolupracovat, naslouchat lidem a umět se prosadit

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Chci propagovat a prosazovat více akcí na rozvoj „soft-skills“, které se hodí do pracovního, ale i do osobního života.

Why should the international students give you their vote?

If we want to be successful university, we must support international students and international programs. I have a lot of friends in international organization. I communicate with them about problems of international students so I have a overview.

 


Pelčák Dalibor

Chemie - 1. ročník baklalářského studia

pelcak (šířka 215px)

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Chci zúročit své zkušenosti z tzv. školního parlamentu ze střední školy a přispět tím k rozvoji studentské společnosti a také chci hájit přání a případné stížnosti svých spolužáků (studentů VŠCHT).

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší silou VŠCHT je velmi dobré umístění v národních i mezinárodních žebříčcích hodnocení vysokých škol a jako velkou slabinu považuji neúspěšnost studentů prvních ročníku (39,2% v roce 2018).

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Na střední škole jsem byl aktivním členem studentské samosprávy (tzv. parlament), ve kterém se mi podařilo prosadit pár změn na gymnáziu.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Tím, že budu naslouchat stížnostem, problémům a potřebám studentů a snažit se tyto věci napravit, resp. vyřešit. Také si myslím, že by bylo dobré pořádat pravidelná přátelská setkání se studenty za účelem diskuse o současném stavu studentské společnosti.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Především dobrá komunikativnost, nekonfliktnost a neodbytnost, protože prosté ne nestačí k tomu, aby můj návrh zamítli.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Kdyby to šlo bez tendru a bylo by to zdarma, tak bych zavedl pokrytí Wi-Fi připojením na kolejích Volha a Sázava.

Why should the international students give you their vote?

Well, that is fairly easy to answer. Because after reading my responses to the previous questions they decided that I am the right candidate to represent them in the Academic senate.

 


Staś Jakub

Chemie - 3. ročník baklalářského studia

stas (šířka 215px)

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Díky účasti na výjezdním zasedání K3S jsem pochopil, že studenti mají velký vliv na to, v jakém směru se bude VŠCHT dál rozvíjet. Rád bych byl součástí tohoto procesu.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Největší sílou naší školy je soudržnost akademické obce a obzvláště studentů. Největší slabinou je slabá podpora výjezdů do zahraničí.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Jsem členem vedení IAESTE VŠCHT Praha, díky kterému jsem měl možnost nahlédnout do fungování školy nejen na výjezdním zasedání K3S.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Již teď se snažím přispívat svou prací v IAESTE. Jako senátor bych chtěl přispět k realizaci některých systémových změn.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Zejména ochotu vést konstruktivní diskuzi a zájem o zkvalitněním studentského života na VŠCHT.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Způsob jakým se (ne)uznávají předměty absolvované na Erasmu a obecně podporu výjzdů do zahraničí.

Why should the international students give you their vote?

I will try to work on the improvement of the quality of english subjects and integration of czech and international students.

 


 

Fakultní senát FCHI - skupina doktorandů

Volí pouze doktorandi FCHI, obsazují se 2 mandáty, jsou 3 kandidáti

Kandidáti

Kovář  Petr, Ing.

Chemické a procesní inženýrství - 2. ročník doktorského studia

kovar (šířka 215px)

Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Už mě přestalo bavit řešit vše jen "u piva" a akademický senát poskytuje možnosti, jak na VŠCHT něco změnit, ideálně k lepšímu.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Silou jsou bezpochyby vřelé vztahy napříč studenty, ročníky, obory, fakultami i pedagogy. Jako slabinu vnímám kladení stále většího důrazu na výzkumnou složku školy na úkor vzdělávací.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Již druhým rokem působím v senátu FCHI, dále jsem vedoucím Ústavu deskových a karetních her, organizátorem Šípkova poháru aj.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Chci nadále pořádat studentské akce a zajišťovat spolkům potřebnou podporu. Dále bych se chtěl zasadit o obnovení zašlé slávy Carbonu, ten totiž ve studenské společnosti hraje důležitou roli.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Svůj volný čas, což ale není vlastnost. Dále aktivní přístup. Když se pro něco nadchnu, chci to dotáhnout do konce.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Koleje do Dejvic! Více respirií! Snazší výjezdy na Erasmus! Více předmětů v angličtině! Studené pivo v Carbonu!

Why should the international students give you their vote?

I have been student senator for two years, so I have some experience and I am willing to devote my free time to do it. In addition, I am the organizer of many student events, e.g. pub quizzes and boardgame sessions (english friendly).

 


Ladislavová Nikola, Ing.

Chemie (čtyřletá) - 4. ročník doktorského studia

ladislavova (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorkou?

Trávím ve škole většinu času a její chod mi není lhostejný. Navíc všichni víme, jaká je pozice doktorandů. Tempo změn našeho postavení je pomalé a pokud mohu nějak pomoci, chci být u toho.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Silnou stránkou je určitě aktivní studentská obec, která se snaží podporovat změny, kterými musí naše škola projít. Na slabou stránku mi nezbyly znaky. Se omlouvám.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Mám za sebou působení v senátu FCHI, kam znovu kandiduji.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Z dřívějších pořádání akcí pro doktorandy mám spoustu kontaktů a od svého nástupu na doktorát se snažím propojovat naši komunitu napříč fakultami.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátorka využívat/potřebovat nejvíce?

Komunikační dovednosti a trpělivost.

Co bys na VŠCHT okamžitě změnila, kdyby to bylo možné?

Zátěž s papírováním. Papírování je ubíjející!

Why should the international students give you their vote?

I am trying to improve studying materials for English speaking students such as lab manuals for analytical chemistry. Good studying sources are the foundation for high-quality education.

 


Šálek Vojtěch, Ing.

Chemické a procesní inženýrství - 2. ročník doktorského studia

šálek (šířka 215px)Co tě motivuje k tomu stát se senátorem?

Vděk a zároveň zodpovědnost k fakultě. Vzhledem k mému mnohaletému aktivnímu zájmu o chod naší školy a studentský život myslím, že nastala ta správná chvíle nabídnout své zkušenosti a služby senátu.

Jaké jsou podle tebe největší síly a slabiny VŠCHT?

Jednoznačně studenti. Jejich vnímání VŠCHT jako celku a schopnost hledat společně konstruktivní řešení. Slabinou je složité klubko osobních vztahů a zvyklostí, které školu rozdělují na menší celky.

Máš zkušenosti se studentskou samosprávou? Jaké?

Nemám zkušenosti s velkým ani malým AS. Také nemám zkušenost se psaním medailonků, prosím o přečtení přílohy, kde je plný rozsah všech odpovědí.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu chceš aktivně podílet?

Díky seznamovacím kurzům a středoškolským veletrhům mám možnost sledovat cestu studentů od první myšlenky studovat VŠCHT, přes první krůčky, volbu magisterského studia, až po případné rozhodnutí nastoupit na PhD. Podílet se budu stejně jako doteď.

O jakých svých vlastnostech si myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

„Inženýrský přístup“. Tedy analyzovat problém, vyslechnout cizí názory a zvolit optimální řešení (hlasovat pro/proti).

Co bys na VŠCHT okamžitě změnil, kdyby to bylo možné?

Nahradil bych stížnosti jednotlivců a školní šuškandu organizovanou diskuzí všech zaujatých stran. *Témata v příloze

Why should the international students give you their vote?

International students benefit from having functional senate the same way as czech or slovak students. So please for those who dont know me or other candidates personally, ask your friends or do not hesitate to write me (salekv@vscht.cz) an email.

[submenuno] => [urlnadstranka] => [newurl_domain] => 'fchi.vscht.cz' [newurl_jazyk] => 'cs' [newurl_akce] => '/fakulta/vedeni/senat/volby-do-as-fchi/volby-2019/volby-studentu' [newurl_iduzel] => 50573 [newurl_path] => 8547/4156/1393/1886/4258/4283/8854/42104/50178/50573 [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS [iduzel] => 50573 [platne_od] => 27.11.2019 11:36:00 [zmeneno_cas] => 27.11.2019 11:36:25.542096 [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž [canonical_url] => [idvazba] => 57512 [cms_time] => 1713968339 [skupina_www] => Array ( ) [slovnik] => Array ( ) [poduzel] => Array ( ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Za informace odpovídá: Fakulta chemicko-inženýrská
Technický správce: Výpočetní centrum

Copyright VŠCHT Praha
zobrazit plnou verzi